Första dagen slut.



Ja då är första dagen på det nya året slut. Känns väl som vanligt... lite tröttare bara.  Ska snart gå ut med hundarna för kvällspinket, sen ska vi göra kväll här.  Paddy har inte pinkat sen mitt på dagen, för på eftermiddagen så var det nån som drog iväg lite fyrverkerier och smällare, så han knep igen, och vågade inte. Hoppas han vågar pinka nu....  

I morgon kommer Hannah hit och hämtar lille Milo... kommer att kännas märkligt, han har ju varit här så länge den här gången.



I övrigt har dagen haft en lugn form av lunk. Mitt på dagen tog vi en promenad runt byn, det var skönt ute.  I morgon satsar vi på skoterleden. Jag tänkte att det skulle vara rätt mycket skotertrafik idag, så vi har inte varit ute på leden nåt, det får bli  i morgon... då har väl de flesta börjat jobba igen kan jag tänka.

Nä... gu va trött jag är.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0