Gomorron allihopa :)



Hundarna ligger kvar i sängen medans jag står här vid datorn och dricker kaffe. De sover nog gott ända tills jag ropar och säger att vi ska gå ut.

Min nya telefon är det på fotot förresten. Jag tror inte att jag litar fullständigt på den än, för jag vaknade kl 5 och var orolig över att väckarfunktionen inte fungerade.... fniss...    Men det gjorde den, för 6.30 drog den igång.   Jag ska ju vara ICA-tant idag, så man måste upp och sätta igång dagen i tid :)

I övrigt är allt som vanligt och sig likt. Nu ska jag läsa norran och aftonbladet för att få veta vad som inte är sig likt i världen utanför min ytterdörr.   Ha en bra dag allihop, och snälla ni, fyll den med nåt värt :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0