Hey it´s a beautiful day



Idag har det verklien varit rejs i snön :) :)   Paddy har lekt både mullvad och plogbil. Kelly har gått bakom, och Molly har väl legat lite på handbromsen....   Men det har inte varit kallt, så det har varit superhärliga promenader, även om det snöat så att glasögonen tappat mycket av själva idén - att se genom.

Idag var Hannah här, hon hade lånat Lukas nya kamera, så hon har fotat.... typ 100 foton, varav 95 på hundarna, och 5 på jag och hundarna tillsammans :)

Idag har jag även köpt 6 kg ungnötslever. 3 kg har jag kokat och håller på att torka, fortsätter väl med resten i morrn. Gäller ju att ladda med nåt gott när jag och Kelly ska på lydnadskurs torsdag och fredag :)

Kelly har gjort enorma framsteg med apportbocken, hon ville ju inte gärna ha den i munnen förut, men det har lossnat :)



Paddygubben


Molly... lilla gumman



Åsså Gullefjun



Sådärja, det var lite från dagens fotografering. Nu ska jag umgås med vovvarna en stund, sen ska vi gå ut, och sen krypa isäng. Det är ju en dag i morgon åxå :)

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Tina

Vet du var det är för kamera lucas fick? Jag frågade honom men jag minns inte vad han svarade när vi träffade dom på stan ^^

2012-01-02 @ 21:19:25
URL: http://tafvelin.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tror att det var en Canon. Har du hört med emelie, hon fick ju en kamera i julklapp åxå :)

2012-01-02 @ 21:42:30
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/
Postat av: hannah

tina, han fick en canon 500, eller 500d. 500 var de iaf :) haha

2012-01-02 @ 23:19:43
URL: http://tavvan.blogg.se/
Postat av: Li

Paddys blick, det är min Benschis på pricken. Gullefjun vill man äta upp!

2012-01-03 @ 08:34:17
Postat av: Gunilla

Maria...din blogg kommer jag inte lämna i första taget.....dina texter och alla underbara natur/hundfoton....Tack o Kram

2012-01-03 @ 18:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0