Lite mörbultad och svag.... men en härligt bra dag :)



Idag har jag mått bättre. Har kört runt med dammsugaren, torkat golven, bäddat rent i sängen och lagt nytt i soffan. Eftersom Molly är allergisk, känns det bra att vara lite noga :)    Men GISSA om jag svettades efter dessa bestyr!  En lite längre promenad med hundarna har jag åxå gjort, så hundarna fick springa lösa, jaga runt lite, leta leverbitar, leka och busa. En kort träningsstund med en vän och hennes supersöte Harry, en JR på ett år, sen har jag slappat resten av tiden. Jo förresten, IDAG bar jag upp madrasserna på vinden efter att Pernilla sovit här ni minns. Och vad händer ? Jo, Hannah ringde nyss och sa att hon och Lukas kommer och sover här inatt :) Bara att bära ner madrasserna igen, och det gör jag så gärna :)

Snart dags att börja med middagen - fylld fläskfilé blir det. Om jag har ork så tänkte jag gå över på puben en sväng senare ikväll. Jag har så nära att det blir pinsamt om jag inte orkar.

Ha en bra lördagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0