Lördag

Igår afton kom ju Pernilla hit. Vi satt nere i källaren och slipade bord och stolar tills vi höll på att kräkas av allt damm. Kring 18.30 gick vi upp, tvättade av oss och bytte till myskläder, blandade en drink som jag fått tips om skulle vara god. Det var den inte. sen lagade vi mat. Oxfilé med rödvinssås :) :)   Till det ett glas rött. Eller, JAG drack rött.... Pernilla tyckte inte att det var nå gott

Efter maten kastade vi oss i soffan och såg lite tv ... å gud så trötta vi var. Inget vidare på tvn heller, så efter "På spåret" fick hundarna gå ut, och sen gjorde vi oss redo för natt.

I morse, efter kaffet, tog vi hundarna och gick ut. Jag tog på Paddy selen, lånade Börjes spark.... Pernilla var iförd spring-kläder, hon tog Kelly och Molly och sprang framför, och Paddy drog mig på sparken bakom. I början drog han inget alls, men när vi kom förbi Siljum Mekan med riktning Martinsons, då började han fatta vad det gick ut på, så sen rörde jag knappt benen nåt alls, han drog hela vägen.   :)   Hoppas att han förstår vad han ska göra, nästa gång det är sele på :)

Strax ska vi gå och handla till lunchen, sen åker Pernilla och jobbar. En dag går så himla snabbt, man hinner aldrig med det man tänkt.     Nåja, nu blir det kaffe :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad duktig han är som drar sparken! Vi borde skärpa till oss och komma igång med draget vi också...

2012-01-21 @ 21:38:50
URL: http://livetmedtoby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0