Nu är det kväll.... REDAN!!

Tyckte nyss att jag skrev att det var måndag morgon..... men så är jag åxå närmare 50 än 40 nu åxå :)

Efter en timmes härlig promenad på skoterleden idag...



Så packade jag med mig Kelly och lite träningsgrejer och åkte in till stan. Jag och Pernilla åt lunch, hängde på stan en kort sväng, sen tog jag Kelly och drog iväg på träning i en lokal tillsammans med två andra. Det var superkul, och jag ska verkligen ta tillvara på dessa träningstillfällen. Jag ger inte upp lydnaden med Kelly efter vad hon visade i afton! 

När jag kom hem  tog jag ut de andra hundarna för en pink-sväng, sen blev det lite mat och sen tv-tid. Nu har vi kollat på tv och myst allihop, och nu börjar det dra ihop sig till sängdags.

Jag hoppas att ni haft en bra dag.. det har i alla fall jag haft :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0