oj oj oj

Himmel va fort den här dagen gick :)  

Innehåll i dag: Kort morgonrunda, promenad på skoterleden kring lunch, japp, snöade massor, men det var kört skoter igår, så det var inte flera dm snö på spåret, utan max en dm. Molly ville som vanligt ha spårat, och det fick hon :)

Skottat snö och sopat bilen typ 7 gånger idag :)   Hoppas att snöröjningen fungerar tidigt i morgonbitti eftersom jag ska in till stan på morgonen. Jag har packat en väska med lite saker jag ska ha med mig till lydnadsträningen, och nu ska jag snart gå isäng.  Hundarna har varit ute på gården och jobbat i snön när jag har skottat idag... ja, minus Molly då, som mest suttit i hallen och tittat ut. Jag hade ytterdörren öppen så att hon kunde gå in dit.

Oj vad jag ser fram emot i morgon  :) :)   

NU - Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0