Pratade i nästan två timmar....



Igårkväll orkade jag inte blogga. Inte för att jag var slut efter box-passet... men jag hade pratat så himla länge i telefon. Fniss...

Strax före kl 21 tänkte jag tvärringa till en kvinna som ville veta mer om hur podencon är att ha.  Tvärringa. Jo tjena, vi pratade till strax före 23. Hon var så himla trevlig och vi pratade massor, inte bara om podenco, utan hundträning och hundar i stort.

Jag försökte beskriva hur min Paddy är. Ni som känner mig och hundarna, och ni som följt bloggen, vet ju ....
Full Fart ute....




Ingen fart inne....





Det är Paddy i ett nötskal :)

Idag vet jag inte riktigt upplägget....  vet inte om jag ska in till stan och träffa Pernilla, om jag ska möta upp Hannah i Burträsk för att hämta Milo... eller hur det blir. Ska ringa Pernilla och höra med henne hur vi ska göra :)

Nu lite mer kaffe, sedan morgonpromenad med vovvarna. Ha en bra dag hörrni!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Roligt att läsa din blogg. Jag kör liksom en vecka itaget läsning när jag dricker kaffe. Härliga bilder har du också.

Ha det gott

2012-01-27 @ 09:55:58
URL: http://blogg.vk.se/halsozam
Postat av: Maria

Tack för dina ord :)

2012-01-27 @ 11:16:09
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack för kommentaren på min blogg, ja det ska bli kul att ha IF för hundförsäkringar, och vi har ju redan en av våra bilar försäkrade i IF, jag köpte Guccis fleeceoverall på Tradera, fyndar mycket på Tradera, kostar mindre än att köpa direkt i djuraffären, så kika in på Tradera, finns många fina fleeceoveraller, Gucci har rygglängd mellan 35-38 cm, har provat hurttas vattentäta fleeceoveraller, men antingen är det för litet eller för stort, inget mellan ting, och har letat efter en regnoverall som hon kan ha över sin fleeceoverall då vi jobbar utomhus mycket och hon är ganska frysen av sig...men fleeceoverallen som hon har, gillar hon skarpt. Kram

2012-01-27 @ 15:44:23
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0