Riktig vinter :)

Inatt har det minsann snöat :)   Nu på morgonen gick vi ut jag och hundarna, de fick rejsa runt på gården medans jag småskottade lite kring bilen.  Det hörs ska snöa hela dagen, så NU  är det riktig vinter :) 

Inatt var det så himla svårt att sova... var helt enkelt inte riktigt trött när jag väl kom isäng... eller... trött var jag väl, men när jag släckte lampan och stängde ögonen så var det som att hjärnan ville tala om nånting för ögonlocken, för de öppnades hela tiden.  Kring 2 tände jag lampan igen och läste några sidor till i boken... tänkte att hjärnan ville veta mer om just apportering innan den kunde vila.  Så var det nog, för kring 3 somnade jag :)

Idag ska Hannah komma hit. Hoppas väglaget är hyfsat i alla fall.... att de hinner hålla efter med plogningen.

Nä, nu blir det frukost här. Ha en bra dag!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0