Don´t you worry ´bout a thing....

Jag har redan fått svar från försäkringsbolaget. I don´t have to worry, de tar det fastän det gått 100 dagar :) :)
Försäkringsbolaget är IF, och tänk... de har haft en makalös service både när det gäller Kelly, och Molly. Jag har ju haft en del med dem att göra, om man säger så. :)

I morse ringde en försäljare. Tänk så trött man kan bli. Han malde på om det här med att själv vara aktiv gällande pensionspengarna. Jag sa direkt att jag ÄR aktiv, och håller koll .... men han lyssnade inte, utan fortsatte mala på om vad som händer om man INTE är aktiv, man förlorar MASSOR med pengar, och när man blir pensionär kan man tvingas leva på i stort sett ingenting. Jag provade återigen säga att jag placerat om mina pensionspengar, och gjort aktiva val, men han tuggade på. Till slut höjde jag rösten och frågade om han inte hade någon input.  Då var han såpass korkad att han var tvungen fråga- vad menar du?

- jo, svarade jag, jag har flera gånger nu, sagt att jag ÄR aktiv och inte behöver hjälp med att placera, men du lyssnar inte. Varför lyssnar du inte?

- jag förstår, sa han. Menar du att du inte vill ha hjälp?

Hahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaha


Nu blir det en sen frukost, sen ut igen med hundarna.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0