Å gud va lyckat!!

Semesterpuben igår kväll blev verkligen lyckad! ca 200 personer som åt, drack sjöng allsång, dansade (nåja ... kanske inte inte alla 200 dansade) och stämningen var verkligen på topp!  Jag var där ca 2 timmar och hade jätteroligt .... eller ... jag kunde hoppat över den detaljen när en smågalen snubbe hällde en halv öl över mig. Det var min öl dessutom. Det var inte meningen kan jag tänka , men han slet upp min arm, naturligtvis höll jag min nyöppnade öl i den handen .... och sen skulle han shejka loss. Med min arm. Tja ... det sägs ska vara bra för håret med öl ..
 
Idag är det fortsatt varmt, och nu på morgonpromenaden så var det Hyfsat med mygg åxå. Vindstilla och kokhett ....  mycket mygg .... flugorna har börjat komma åxå. Sommaren är underbar :) :) :)
 
Idag jobbar jag 12-17, hoppas på lite svalare väder på aftonen ... så att man kan ta en lite längre promenad.
Nä, nu blir det lite frukost här. Hade tänkt dammsuga en runda åxå ....
 
Ha en bra dag allihopa!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0