Jag - en trött människa?

Jag har hunnit få ett flertal frågor om varför jag raderade mitt förra inlägg. Står jag inte för vad jag skrivit? Ångrade jag mig?
Svaret är - Jo jag står för vad jag skrev och NEJ för allt i världen, jag ångrade VERKLIGEN inte vad jag skrev. MEN , någon for illa av mitt inlägg. IINTE skämtaren själv, men någon annan, och det var aldrig min mening. Därav att jag raderade inlägget.
 
Idag har det småregnat till och från, hela dagen. En längre promenad med Sally och Paddy, samt en timmes träning på "hundträffen" med Arne och co. med just de hundarna, tillsammans med 4 andra personer, samt 6 andra hundar, som gick superbra :)  Kelly och Molly fick träna lite sök härute på gården .... sen har vi tagit det lugnt. I morgon jobbar jag 11-14, och jag hoppas på bra hundtränarväder då :)  Ska köpa blod så att jag kan lägga några spår, framförallt till Paddy. Det har inte blivit av, att jag köpt blod hittills. .....
 
Nu ska jag sjunka ner i soffan med hundarna och glädjas. Jag gläds över mitt liv, mina barn, mina hundar. Jag gläds över mitt jobb och mina vänner. Jag gläds över att vara Jag.
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0