Söndagmorgon

Igår var det varmt. Fast om man jämför med temperaturerna vi kom upp i förra sommaren, så var det inte så fasligt varmt ändå ... men med tanke på den HÄR sommaren .... så var det varmt :)   
 
Kelly väckte mig, vilket inte hör till vanligheterna. Hon verkade stressad, så jag tänkte att hon har nog bråttom ut. Upp, dra på mig nåt i klädväg och ner med hundarna ... men hon var inte så nödig ... hon verkade mest ha bråttom ut för att få äta gräs. Ibland betar de som kor hela bunten, men igår var Kelly som besatt av gräset. Kanske mådde hon lite pyrt i magen.
 
När vi kom upp och jag gav dem mat, förstod jag att hon inte mådde så bra, för hon vägrade äta ! Det har aldrig hänt förut.
 
En inte alltför lång promenad blev det innan jag drog iväg på jobbet.
 
Efter arbetsdagen blev det en promenad med vovvarna igen, sen blev det tv-soffan och OS hela kvällen. Idag är det grått. Det har regnat, men är uppehåll just nu i alla fall. Ska ta en vända med hundarna och titta lite på OS innan det är dags att gå på jobbet.  I övrigt inget inplanerat idag.
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0