Å herregud!!!

Gårkvällen tog hastigt slut. Helt abrupt där kring halv 8 när jag satt i soffan och pratade med Eva i telefon, så kände jag hur ögonen började slå fram och tillbaka. Det blev värre och värre, jag var tvungen säga: Nej, gud, nu blir jag yr ... sen var det bara att få plats bredvid hundarna och ligga där och blunda. Hastigheten på den karusellen, det lovar jag att man aldrig kan uppleva på ett tivoli. FRUKTANSVÄRT!!

Svetten bara rann, allting snurrade och jag kände att jag skulle spy. Ålade ner från soffan och kröp mödosamt iväg på toa där jag spenderade en lång stund. Kelly kom och la sig bredvid mig, jag kände tratten mot mitt ben hela tiden.   Tog mig nerför trappen, släppte hundarna, tog mig mödosamt upp igen och tack och lov så följde även Sally med de andra när de kom in igen.  Sen var det sängen som gällde. Fy fan säger jag bara.

Vaknade strax före 7 av att Molly tassade fram och tillbaka så jag förstod att hon behövde ut. Klev upp och gick ner med dem på gården. Har kokat kaffe och tagit maxdos mediciner. Nu ska jag vila för att hoppas kunna gå på jobbet kl 12.

Nu hoppas jag att forskningen inom Meniéres kan komma fram till nåt som hjälper !!! Ska jag äta maxdoser hela tiden? 14 tabletter per dag varenda dag? Jag ska prova och se om det hjälper.

Kelly är vid gott mod, men trött. Hon får smärtlindrande och inflammationsdämpande, men jag tror inte att smärtlindringen sitter i hela dagen .... hoppas hon har mindre ont idag. 

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, usch vad tråkigt att du inte mår bra, och hoppas också att de snart hittar något som hjälper, men tänk att hundar känner på sig när vi inte är på topp och mår dåligt, då finns de vid våran sida, precis som vi finns vid deras sida när de mår dåligt. Styrkekramar...

2012-06-14 @ 08:32:43
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Maria

Här är Kelly den enda som finns vid min sida när jag är yr och mår dåligt. De andra bryr sig tämligen lite... fniss

2012-06-14 @ 09:58:30
Postat av: Elice

Kryakramar till dej och Kelly!!!

2012-06-14 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0