Balans- Obalans

Nu är jag på väg isäng. Klockan ä 20.45 och det känns som en lagom tid att koja. Ska bara ta ut hundarna först ....
 
Det gick bra att jobba mina 4 timmar idag, mycket tack  vare min arbetsplats, mina chefer och arbetskamrater. Det är såhär det känns när man hamnat på rätt ställe, jag förstår det nu.
 
Mycket mer behöver inte sägas idag tror jag ... Det är balans :)
 
Jag mailade lassa idag om att jag måste få träffa läkaren pronto .... sjukdomen är i obalans med övriga livet .... de ringer nog i morgon. Förhoppningsvis har det kommit en mirakelkur :) :) Vi får tro på det :)
 
I morgon kommer Milo, och stannar över helgen. Idag har jag påbörjat lite nya grejjer med Kelly förresten, fortsätter i morrn :)
 
Nä, nu orkar jag inte mer idag. Hoppas eran dag varit bra :)
 
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas att du kryar på dej väldigt snart och att vetenskapen kommer med nån bot på eländet. Läste tidigare om Molly. Det lönar sej att hålla tummarna och kanske be en liten bön.

2012-06-27 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0