Då var det Fredag igen!

Det var nästan gruvsamt att öppna ögonen i morse .... visst står ögonen still?!
Det gjorde ögonen och jag blev glad :) :)

Idag är det skolavslutning här i byn, och jag hoppas:

1  Att jag kan jobba idag, för skolbarnen kommer och fikar på Westmans efter skolavslutningen
2 Att det klarnar upp och blir fint, för skolbarn och föräldrars skull
3 Att jag orkar med en promenad idag, längre än till postlådan
4 Att jag orkar iväg på studentfirande i afton som jag är bjuden på

Hundarna har ju, som ni vet, inte fått några promenader på ett par dagar. Verkar de rastlösa? - Nej, inte ett dugg. Tålmodigt vilar de allihop tills jag är fit for fight igen. Världens bästa hundar helt enkelt.

Nu dricker jag mitt morgonkaffe och tänker ljusa tankar, både för Kelly och för mig själv.  Det här ska bli en BRA fredag.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0