Full fart mot sängdags!

 
Det är bara att ta sats mot sängen!
 
Idag blev jag väckt av telefonen, strax före 7.30. Det var  min kompis Eva, som undrade om jag fått fart på perkon, för hon var på ingång :)   Jag klev upp, steg ur pymmen, tog ut hundarna, kokade kaffe, och Då kom hon :)  Trevligt morgonsurr innan hon drog vidare och jag gick en morgonpromenad med hundarna.
 
Jobbade 10-14 och timmarna går ju SÅÅ snabbt ... det ÄR ju så himla KUL på jobbet!!  
 
Efter jobbet en promenad med vovvarna, sen iväg och handla .... Har tvättat ett par maskiner .... och nu är krafterna helt slut. Ska strax gå isäng, för jag jobbar ju i morrn och på söndag åxå. I morrn börjar jag inte förrän kl 12, så jag hinner en rejäl runda med hundarna först ... kanske ska dela på dem och gå i två omgångar då. Beror på vädret, vi får se hur jag gör.
 
Nä ... hur jag än försöker, så går det inte speciellt bra att tänka. Det står stilla helt enkelt. Vi får ta de djupa funderingarna en annan dag. :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0