Japp, sängdags

Det här blev en bra dag :)   Efter hundarnas morgonpink och mitt kaffe så tog jag Kelly och Molly på en promenad. Hade först tänkt ta bara Kelly, men eftersom jag klev upp såpass sent så räknade jag lite i huvudet och kom fram till att jag först tar Kelly och Molly upp till backen och den rundan ... sen tar jag Sally på en ensam runda för att kunna träna henne lite åxå ... och sen avsluta med en runda med Paddy så att han får springa lite lös. Sagt och gjort. En mil senare blev det lite mat . Vädret har varit kanon. Sådär lagom varmt, inte FÖR varmt ... utan precis perfekt.

En kortare runda med alla vovvarna nu på aftonen har det blivit, och sen har vi slappat och sett film. Hör ni?! JAG har sett film !! DET hör inte till vanligheterna minsann ... fniss. Jag såg DjungelGeorge på fyran :) :)   Härligt när filmerna kan börja i rimlig tid, så man hinner se dem medans man är hyfsat vaken.

NU ska hundarna ut och pinka, sen kryper vi isäng.  Vi är nöjda med dagens innehåll :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0