Måndag ... antagligen :)

Jag har listat ut att det är måndag idag :)   Vaknade 7.50 och var alldeles särdeles utvilad och pigg.  Ingen sol på himlen, men jag vet inte ... det gör mig inte så mycket egentligen. Visst, det är härligt när solen skiner ... men så mycket gladare än såhär kan jag nog inte bli, så för humöret spelar det mindre roll :)

Jag tvättade igenom soffan ytterligare en gång nu på morgonen, och jag kan inte påstå att vattnet var rent den här gången heller ...   men den luktar rent i alla fall. Det luktar rent i hela lägenheten av den.  Nu när jag vet var det finns att hyra den här maskinen, kommer jag att göra det lite då och då ...

Idag är jag ledig, jag ska strax åka iväg till Robertsfors en sväng och lämna den här tvättmaskinen, sen tänkte jag mig en längre promenad med vovvarna. Det har ju varit korta svängar de senaste dagarna, för i regn har de ingen vidare promenadmotor någon av dem.

Nä, dags att börja rotera ... för även måndagar har en tendens att ta slut snabbt :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0