Nationaldagen är här.

Igår var det ostadigt. Ett yrselanfall från "gamla" örat, vilket innebär att jag inte ligger och kräks, eller att det snurrar så att ögonen fladdrar som lärkvingar i skallen .... men att man raglar på som om man vore i fyllan ... med tillhörande illamående.  Jag fixade att vara på jobbet vilket jag var glad över, och jag fixade att köra igång vardagslydnadskursen på hundklubben, vilket jag åxå var glad över. Illa mådde jag, och ostadig var jag ... men jag gjorde det :)

Idag känns det bättre, och även om jag känner mig sjukt svag ... tänk va kroppen tar stryk av det här .... så är jag på benen.

Idag är det öppet hus på hundklubben, och jag ska dit och visa upp lite rallylydnad med min Molly :) Det ska bli kul!

I afton blir det inget springande för mig däremot, är glad att jag kommer mig ut på promenad med hundarna. Nu ska jag börja förbereda inför dagens öppet hus. Ha en härlig dag allihop!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0