Söndag ... eller?

Å herregud så dagavill jag är. Igår hade jag söndag, och idag har jag varit fullständigt förvirrad om vilken dag det varit.   Tog sovmorgon ... vaknade inte förrän kl 9 i morse. Jag var så slut efter gårdagen, var nog mer slut än jag visste. Men det var skönt att sova ut :)

Efter en kort runda med hundarna, frukost och dusch så jobbade jag ett par timmar på bästa jobbet. Hem, ut med hundarna en kort sväng, iväg till Robertsfors för att hämta matt-tvätten som jag och lillebror hyrt över helgen. Sen iväg på fotbollsplanen där jag bevakat och skrivit en artikel kring matchpremiär för Bygdsiljums mixade lag 05-06. Jag har rengjort soffan och sängen. Jag kan säga såhär: När jag kollade i vattnet som kommer i hinken som lixom passerat soffan och sugits upp igen ..... då känner jag ännu mindre lust att somna i soffan.   :)

Nu är soffan ren och luktar gott. Hoppas den får förbli så ett bra tag framöver :) :)

I morgon ska jag till brorsan för att återlämna matt-tvätten .. det är vad jag har planerat för i morgon. Jag är ledig, så jag ska inte jobba. Hoppas på uppehåll så att det blir några längre promenader, och träning med hundarna.

Nä, nu är det hög tid att ta ut hundarna och sen gå isäng. Jag är trött.

Hoppas ni haft en bra dag!

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0