Vilken Fars !!

Onsdag. Idag har jag jobbat, och det är PRECIS lika roligt som vanligt. Jag verkligen STORTRIVS ! 
 
En runda med hundarna på morgonen, en kort runda med dem efter jobbet ... sen var det som att skallen ville bli lite sådär svajig ... så jag fann för gott att vila resten av kvällen. I morgon är jag ledig ... och det är nog bra.
 
Jag ska ta ut hundarna för kvällspinket nu, sen kryper vi isäng. Jag är jättetrött och slut.   Med tanke på att den här dagen är den första dagen på resten av mitt liv, så känns det underbart :) :) :)   och vet ni, I morgon är ÅXÅ första dagen på resten av mitt liv :) :) Fränt va?!!
 
Det är så himla dåligt på tv ikväll. Den här jävla Farsen på tv 4..... GHHAAAA så uselt. Jag är lite kräsen när det gäller underhållning. Det måste vara ROLIGT för att jag ska uppskatta det. Inte bara LÖJLIGT.   Äh .. skit samma. Jag kryper isäng och kramar hundarna istället :)  Nyss tog jag av Kelly tratten dessutom. Hon blev nog jätteglad :)  HOn ska vara utan inatt ... och i morrn ... och sen ska hon ju vara utan ... :)    Ska bli skönt att sova hela natten inatt tänkte jag.
 
Nä, nu är det sängdags.
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0