hey ...

kaffe, morgonpromenad, spinning. Så började dagen. Fortsatte med promenad på skoterleden med hundarna, lunch... sen .... INGET. Slappa i soffan, dra benen runt i lägenheten, inget mer än så. Skönt, och inte på något sätt ovanligt... det kanske bara inte kommit fram tydligt nog tidigare. En del verkar tro att jag ständigt håller igång... men så är det inte.  Jag slappar jag med.  :)

Nu håller jag på att vara trött. Jobbigt att göra ingenting åxå... fniss .   Ska ta ut hundarna, men sen ska vi nog krypa isäng här. Ska bli superskönt faktiskt. I morrn är det tisdag....   ska ta öronproppar inatt, och hoppas kunna sova hela natten....

JAG har haft en bra dag, hoppas ni har det åxå. Sov gott inatt!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0