Ica-tanten som försvann

Fredagkväll. Känns ungefär som om det vore natten till lördag....  slut. Utpumpad....

Idag har jag spelat Ica-tant... och det är verkligen superkul :)  Tro inte annat. MEN.. kroppen har lixom sagt : Du är lite risig... möjligen håller du på att vara förkyld. Därför har jag stundom t.o.m måsta haft långärmat idag, vilket INTE hör till vanligheterna. Jag var faktiskt tvungen gå hem en timme tidigare... för jag mådde inte bra helt enkelt.

Hundarna är anpassningsbara som vanligt. Typ: ok, det blir ingen 45 minuters aftonsrunda? Ok, vi slappar istället. tack och lov.

I morgon hoppas jag vara pigg och alert, och är jag inte det så hoppas jag vara det på söndag :)

NU är jag trött och slut.... ska borsta tänderna och kamma håret för kvällen.... vi hörs i morrn hörrni

Gokväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0