Imponerad



Blåsigt även idag. Morgonrundan på skoterleden var blåsig men bra. Paddy fortfarande i koppel...   flexikoppel så han åtminstone får lunka en BIT utanför leden. Han har inte hostat NÅnting på 5 dagar... men igårkväll drog han igång igen, hostade länge... inatt kom en attack åxå.... Fasen å . Jag VET att hosta kan vara långdraget, så jag ska ta det lugnt. Det går säkert över med tiden.

Molly blir jag imponerad över varje dag. Lydnad funkar alldeles utmärkt. :)  Har tränat svängar, fritt följ, och hon är helt fantastisk :)   Kelly glänser som vanligt, både i fria följet, trix ... ja allt :) och Paddy fixar fritt följ, svängar och läggande under gående :)     De är Bäst :)

Nu på kvällen ett core-pass ... och NU är det sängdags. Jag är trött.  Ska bli skönt att krypa isäng .En sak jag undrar är: När kommer Polly?

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Tina

Ska du skaffa en till hund? :D

2012-03-14 @ 08:34:52
URL: http://tafvelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0