Lovely :)



Söndagkväll. Jo, jag har koll på att det är söndag.... i morrn är det Måndag :)

Vaknade... sol ute... -15 ... underbart vackert....  vasaloppet på tv ... aahhhh ... lovely :)  En kort runda med hundarna Före loppet, och en lång promenad Efter ... helt makalöst så underbart härligt :) :) :)    men halkigt!! Jag var VÄLDIGT försiktig, för jag ville INTE ramla på det onda knät .... ja, jag ville väl inte ramla på det andra knät heller för den delen.

Efter den längre promenaden har jag tränat hundarna lite, sen har de fått pyssla med att få ut godisbitar ur pet-flaskor. Det sysselsätter deras hjärnor en bra stund :)

Har nyss kommit hem från cirkelträningen, och ska så småningom gå ut med hundarna igen innan det är läggdags. I morgon har jag spinning kl 9 :)

Tänker på en sak.....   Ibland händer saker i livet som gör att man fullständigt tror att allt är slut. Man tror lixom att det aldrig kommer att bli bra, att alla chanser flytt. SEN upptäcker man att det som hände var det bästa som hänt. När en dörr stängs, öppnas nya :) 

Nu tror jag att jag stänger dörren om söndagen. Jag är supernöjd med dagen, har sugit ut det jag kan av den.... i morgon väntar en ny dag.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0