När orken lixom rinner ur en....



Fredag. Underbar dag :)  Blåsigt som attan, men sol och vackert. Skoterleden mjuknar snabbt nu när det är så milt ....   men fortfarande underbart att gå på



Dagen började med kaffe, morgonrunda, sen spinning. Gick över på Westmans för att rycka in, men de hade sån koll på läget, så jag behövdes inte, så jag gick hem och gick ut med hundarna istället :)    Synd att det blåste så infernaliskt ...

När jag kom hem igen var det städdag. Det går rätt snabbt att städa när man inte har så himla mycket prylar överallt. Tacknämligt :) 

Tänk.... när eftermiddagen övergår i kväll..... man lagar lite mat.... äter i soffan framför tvn med hela gänget som sällskap...   hela kvällen ligger framför en ....   och nästan i samma stund som maten är uppäten, så rinner orken ur kroppen. Herregud... orkar knappt blogga. Man vill nästan beama sig isäng..... hur kan en ork förvandlas så snabbt, från, åtminstone funktionell, till fullständigt obefintlig?

I morgon är det lördag .... Ska träffa Ulla på ica-parkeringen kl 11 och träna hennes hund . I övrigt inget planerat, vilket känns alldeles fantastiskt bra. Hoppas det blåser mindre, skulle vilja vara utomhus och träna hundarna hela dagen :)   

Nä... om jag överhuvudtaget ska orka he mig isäng, är det bäst jag skrider till verket. Hoppas ni haft en bra dag.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0