Onsdag.

Ok... nu känner jag att jag är på banan igen tror jag. Ostadigheten har varit.... fram och tillbaka.... det är yrsel från det gamla örat ... det här är nog hur det blir från det örat.... och det är ju bra.... för jag är inte så liggandes att jag ligger och spyr...   och jag har varit hyfsat på benen emellanåt. Idag har jag gått runt byn med hundarna, tränat med dem, både ute och inne, samt dragit igång Spring Tillsammans, då vi i sakta mak joggade runt byn. Allt har gått bra, med maxdos medicin. Det känns faktiskt helt ok nu :)  

Dags krypa isäng. En bra dag :)

Hoppas ni haft en bra dag, och att ni fyller dagarna med nåt värt. Så länge man är hyfsat frisk, finns ingen anledning att bara låta dagarna passera utan att försöka tänka på nuet. Att njuta av sitt liv och av sin dag.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0