Rally och uträtade frågetecken :)

Efter morgonrunda, kaffe och frukost, tog jag Molly och drog iväg till Flarken och ridhuset. Där hade vi enskild träning med instruktör Åsa i rallylydnad :)  Det gick superbra :)  Det här blir en rolig kurs!

När jag kom hem gick jag över och pratade med Solveig på Westmans, och fick klart att jag börjar jobba där :)  I början eller mitten av Maj drar det igång, och det ska bli HUR KUL SOM HELST :) :) :)

I afton var jag så himla frusen..... skippade box-passet och tog en lång varm dusch.... spenatsoppa till middag.... Ska göra en tidig kväll... I morrn ska jag spela ICA-tant ....

Allt lixom ordnar upp sig :) 

Btw, det här är Polly :)


Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0