Ris och Ros... Glädje och .... Glädje :)

Underbar dag :) Sol, blå himmel, pigg i skallen (ja, inte yr i alla fall :) ) Hos optikern blev det väl mindre muntert. Det GÅR inte göra nåt åt synen på högerögat .... det är bara att gilla läget... eller.. gilla behöver jag väl inte, men acceptera i alla fall. Ok... nu har jag åtminstone undersökt saken. Då handlar det om att vänja sig helt enkelt.
 
När jag kom hem från stan så kom Annica upp och åt sin lunch, sen gick jag en lång promenad på skoterleden. Jag gick bort till Lappsjöudden. Paddy tyckte synd om sig själv som var tvungen gå i koppel, och om sanningen ska fram så tyckte jag lite synd om honom åxå. Kelly och Molly fick ju springa lösa..... Kanske är lite hjärtlöst att ens ta med Paddy på de promenaderna.... Men men.... han får väl bita ihop och gilla läget ... fniss... han får åtminstone vara ute i snön, som han gillar :)

Efter promenaden filade jag lite på mitt nya core-pass, som blev testkört ikväll. Nåja, lite justeringar behövs, men jag tror att det blir helt ok med dessa justeringar. :)

En mening som passar nu är : OOps , I did it again. Vad det handlar om? Ska inte berätta det riktigt än... men kan väl inte hålla det hemligt alltför länge till ... så småningom så märks det ju... men VAD det är... får ni se längre fram :) NU dags för kvällsrunda och sängläge. I morgon ska jag iväg och skriva en artikel, sen är det zumba på kvällskvisten.
 
HOppas ni haft en bra dag, OCH att ni fyllt den med nåt värt !

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0