Stormvind

Efter kaffe och morgonrunda med hundarna i blåsten och halkan, stod spinning på schemat. Blåsten blev bara värre och värre, och frampå dagen var det rent obehagligt. Väldigt korta rundor har det blivit med hundarna.

På eftermiddagen skulle jag skriva klart artikeln kring skotercrosstävlingen som var här igår. Den skulle vara inne senast kl 17, och jag jagade som en idiot för att få tag på någon som kunde kolla igenom det jag skrivit så att jag uppfattat allting rätt, innan jag skickar till publicering.

16.30 Fick jag äntligen tag i Nisse, som kunde läsa igenom så jag fick skicka iväg det. PHU !!!

Tränat hundarna har jag åxå gjort. Det går som en dans :) :)    Skulle haft ett lite större utrymme bara....  längtar tills halkan är borta härute på gården :)  Tänk att de alla tre är så himla lyhörda!! Fantastiskt!

NU är det sängdags här. Jag är så fruktansvärt trött och slut i kroppen. Kanske varit lite väl mycket i slutet?

Det har blåst så fruktansvärt mycket idag, så nu har till och med blåsten blåst bort. Ser vindstilla ut nu. Skönt!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0