Träning, Rally och cirkel ...

Söndag. Vaknade, som jag gjort den senaste tiden, kl 7.30. Känns bra att vakna DÅ, och inte kring 10 som jag gjorde ett tag där. Att ha morgonpromenerat och ätit frukost redan före 10, gör att dagen blir lite längre. På både gott och ont givetvis ...   Men nu när det börjar bli ljust, och dessutom varit sol, så känns det mest positivt :)

Tränat med hundarna var för sig på ICA-parkeringen, men lite kortare promenader har det blivit. På eftermiddagen var det rallylydnadskurs med Molly, super-superskoj ... hon är verkligen jättefokuserad! och tycker att det är kul :)    Kom hem, ut med hundarna, sen var det dags att gå till Siljegården för cirkelträningen. Kommit hem och tänker: Jädrar jag hann inte laga kycklingen som jag la i marinad på förmiddagen..... äh.. den får ligga tills i morrn .... äter den då istället.

Trött. Slut.  Det räcker med att ha ett par grejjer efter varandra, för att man ska bli trött ...

Trött, glad, nöjd med dagen :)  

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul att Molly också hittat sin grej! :)

2012-03-19 @ 16:05:36
URL: http://livetmedtoby.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0