Underbar dag ... återigen :)



Tänk .... såna här dagar läggs till arkivet som "Helt underbar dag"  . Morgpnrunda i sol....   lövbiff till frukost... tvätta, fippla.... långpromenad på skoterleden i full sol ... knäpptyst.. bara knarret under skorna.   Helt fantastiskt.

Har torkat kyckling och kött som träningsgodis idag... Den där lövbiffen jag åt i morse... tog jag ur köttet som jag tog ur frysen igår, skar lite lövbiff åt mig själv, torkade resten åt hundarna :) :) :)

Zumba i Burträsk på kvällningen, sen hem, ut med hundarna, Sveriges Mästerkock på Tvn, och nu en snabb pink för hundarna, sen är det sängen som gäller. I morrn ska jag vara ICA -tant :) :) :)   Inte hela dagen, för på eftermiddagen ska jag kvista iväg till Robertsfors för ansiktsbehandling :) Jag fick ju ett presentkort av lillebror när jag fyllde år. Nu ska jag inkassera det :)

Nä, nu är det kväll. Hoppas ni haft en bra dag och att ni fyllt den med nåt värt.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0