Underbar dag.



Lördag. Sol. Helt underbart. Klev upp halv 8 ... kaffe mm, sen ut med hundarna på en runda på skoterleden. Det är helt underbart ute nu. Solen har börjat värma, skoterlenden är hård... aaahhhhh :) Städdag, tvätt mm, gick som en dans :)

Mitt på dagen gick jag över på westmans och spelade westmanskvinna en dryg timma. I maj ska jag ju börja jobba där, och GISSA om det ska bli kul :) :) :)

Efter det, en timmes promenad med hundarna ... sen hem igen. Nu kollar jag på melodifestivalen. Jag har inte tittat på någon av delfinalerna... och ännu är jag inte ett dugg imponerad. Vi får se om det ändras under kvällens gång.

I morrn är det söndag och rallylydnad med Molly :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0