Då var det Maj månad.

Fortfarande inte barmark, men nu ska det väl ändå inte dröja SÅÅÅ himla länge hoppas jag.  

Efter kaffet och morgonrundan, lastade jag ur alla skivstänger och andra träningsgrejjer jag hade i bilen och bar ner dem i källaren. Det blev ett riktigt träningspass kan jag säga. En promenad mitt på dagen med hundarna, sen skiftade jag däck på bilen. Sen har jag inte gjort så förfärligt mycket mer ... ja, promenerade runt byn på eftermiddagen ....

Nu ska jag gå isäng. I morgon bitti flyger jag ner till Arlanda och hämtar Polly. Kommer hem sent i morgon kväll.
Spännande !! :)

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad spännande att hämta lilla Polly! Lycka till!

2012-05-01 @ 23:14:55
URL: http://livetmedtoby.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0