Gomorrongympa



Natten blev lite upphackad. Somnade kring 23.30  Vaknade 00.20 av att Paddy var pinknödig. Vaknade 04.30 När Sally bytte sängplats från soffan till bädden nedanför min säng. Sen ringde klockan 05.30  Min plan var ju att kunna vara ute med hundarna hela förmiddagen, för kl 7 kom "gubbarna" som ska lägga in skivor på golvet i hallen och köket.  När jag tittade ut genom fönstret, ändrade jag min plan. Det regnar. Typiskt.   Nåja, jag och hundarna bor i vardagsrummet idag och kollar på tv och myser istället :)

Igår afton var jag nere i mitt egna gym i källaren och lyfte lite skrot. Jag är INTE bra i armbågen än. Hur jädra länge håller sånt där i sig tro?  Får köra en Ipren-kur igen.

Fredag. Städdag egentligen, men jag skjuter nog fram det någon dag eller ett par. Måndag eller tisdag kommer mattläggaren för att spackla golvet, och dagen efter lägger han in mattan. Jag måste hålla mig borta med hundarna då, så jag tar hela flocken med mig och sover över hos Hannah i Boliden.   Det ska bli sååååå kul när det är klart, tror det blir supersnyggt!

Nä, nu ska jag sätta mig i soffan och klappa på mina hundar. Ha en bra dag!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0