Kan inte låta bli ....



Köket och hallen är bara SÅÅÅÅ snygga nu när nya mattan är på plats :)

Lördag. Idag har det varit sol :)  Även om snöhögen på gården inte lyckats försvinna än, och på min promenadrunda ligger det åxå snö än .... så finns hopp om att det alldeles strax är grönt och helt snöfritt. Det känns bra :)

Dagen har fyllts av; promenader. Först en kort runda med alla i morse, sen en lite längre runda bara med Sally, sen med småhundarna, sen med Paddy. Efter dessa rundor var jag iväg och tvättade upp min båt, med god hjälp av Nisse. Båten är till salu, så är någon sugen så är det bara att hojta till. Det är en Örnvik 370 cm plastbåt :)

Jag har tränat med Kelly ute på gården, och Sally här inne. I morrn är det mest Molly och Paddy som ska få jobba tänkte jag. Sista gången för vardagslydnadskursen här i Bgm är det åxå ... tänk va fort veckorna går.

Veckor ja .... För exakt ett år sedan skrev jag om ett skov jag var inne i, som varat i 5 veckor. Fy fasen.... tur att man förtränger de där skoven .... och verkligen MÅR bra när man mår BRA.   Ätit för mycket har jag gjort i afton, jag är fortfarande så mätt så jag vet inte hur jag ska kunna somna. Jag gjorde auberginelasagne ... herregud va gott det var! 

Nä, nu är det dags att koja , jag är supertrött . Hundarna har varit ute för sista kvällspinket, jag har borstat tänderna å allt är klart för sängdags .... nu ska jag ta den där långa promenaden genom hallen, in i köket och vidare in i sovrummet :)

Hoppas ni haft en bra dag, och att ni fyllt den med nåt värt!

Gokväll

Kommentarer
Postat av: EmPe

Sv: Nä jag har inte uteslutit kolhydrater. Är sockerberoende. Jobbigt som tusan. vet inte hur många gånger jag gått och klätt på mig skorna för att åka och handla något sött men ångrat mig i sista sekund. Måste spara på min bensin tills jag får min nästa inkomst.

2012-05-20 @ 15:48:26
URL: http://nyaemilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0