Röda torsdagen.

Dagen tickar mot sitt slut. Dags att summera. Jag har tagit det lugnt idag ... åtminstone mentalt sett :)  Eftersom det regnat har jag inte varit ute och promenerat så väldans mycket heller ärligt talat. Tränat hundarna inomhus och Sally har börjat få grepp om "sitt" :)

En tung runda nere i mitt eget lilla gym mitt på dagen, tvättstugan har jag ockuperat hela dagen, kan inte se mig mätt på mitt nya fina golv  ..... i övrigt har det varit stilla lugnt. Nu ska jag ta ut hundarna på sista pinket för kvällen, sen knyter vi oss. Jo förresten, igårkväll kom Sally och la sig i sängen och sov där hela natten, för första gången :)  Fränt va?! :)

I morgon har jag inte planerat in något sådär bergfast. Är det fint väder så blir det många promenader och utomhusträning med hundarna. Är det dåligt väder så blir det inomhusträning. Jag har lite ont i halsen och massa snor som ska ut ur skallen .... I övrigt mår jag toppen :)

Hoppas ni fyllt dagen med värda grejjer!
Gokväll

Kommentarer
Postat av: EmPe

Åh ett eget hemmagym skulle jag också vilja ha men jag skulle sakna alla grejerna som ett riktigt gym har att ge. ;-P

2012-05-18 @ 16:11:40
URL: http://nyaemilia.wordpress.com
Postat av: EmPe

Sv: Det låter som ett bra yrke/fritidsintresse att få vara på gymmet nästan varje dag. Riktigt kul! :-)

2012-05-18 @ 19:14:46
URL: http://nyaemilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0