Söndagkväll

Då var det kväll igen. Söndag kväll närmare bestämt. Varmt! FÖR varmt .  Tycker JAG ska jag nog tillägga, för säger man bara att det är för varmt, så blir många irriterade :) Smaken är som baken, och jag tycker att det är för varmt :)  I morrn ska det bli svalare dock. Då funkar det med längre promenader med hundarna igen :)

I morrn ska jag in till stan och luncha med tjejerna. ÅÅHHH va kul !!!!  

Idag blev det korta promenader pga värmen. På hundträffen tog jag med mig Sally. Det var bara jag och Arne där :)  Men det blev en helt ok träning för Sally ändå.  

Har varit på graven med en morsdagsbukett i afton. Hej mamma, jag vet att du ser mig, visst är jag Bra!! :) :) Det vet jag att du tycker!

Premiär för utegympa i komministerparken i Burträsk var det ikväll. Jag hade fixat till ett pass som jag kunde ändra och variera, beroende på vilka som stod framför mig. Nu var det bara 4 stycken och jag tycker att passet blev bra. Jag är nöjd :)  NÄsta vecka är det Jessica som håller i det, och söndagen därpå är det min tur igen :)

Nu ska jag ta ut hundarna och sen är det dags att krypa isäng. Hoppas ni haft en bra dag :)

Gokväll


Kommentarer
Postat av: Marina

Mycet bra pass:-)

2012-05-27 @ 22:28:15
Postat av: Ylva

Låter härligt att träna ute nu i sommar. Hoppas ni inte får det allt för varmt för då orkar ingen att röra sig. ;-)



Själv tänker jag träna inomhus hela sommaren. Hehe!

2012-05-28 @ 20:47:28
URL: http://nyaylva.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0