Ytterligare en dag ....

Snart är Maj månad slut.  Snart är den här dagen slut.  Själv är jag rätt så trött och slut :)

Svalt och bra promenadväder var det idag. Promenerade med alla 4 hundar upp till backen i morse. Sen blev det iväg på jobbet ett par timmar :) Alltid lika kul !!  Efter de timmarna blev det ytterligare promenad med hundarna, upp till backen även denna promenad ...     Sen blev det spring och träna tillsammans med Eve :)

Nu är det dags att krypa isäng. Måste bara ner i tvättstugan och hämta upp ett förhoppningsvis torrt täcke. Nuförtiden tvättar jag ju täcken varje dag :)

I morgon är det torsdag ...  snart fredag med andra ord.   I morrn ska jag vara på jobbet mellan 16 och 18.

NU ska jag ta itu med täcke, renbäddning, krypa isäng. Hoppas ni haft en bra dag!

Gokväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0