En himla massa namn å sånt

Precis nu innan jag ska stänga ner och gå isäng, så virvlar det en massa namn i skallen på mig. Massor med namn, människor som har eller haft betydelse för mig på olika sätt. Namn på människor som funnits, som finns, som gjort avtryck i mitt liv, som valt att försvinna ur mitt liv eller som Jag valt att stänga ute ur mitt liv. Tänk så många människor som florerar kring en, som finns och har funnits ... som för alltid finns eller har försvunnit. ....
 
Vissa vet man inte varför de försvann, man fick aldrig ett avslut .... de sa inte hejdå .....
Vissa sa man hej då till, endera snällt och ömsesidigt, eller bryskt och kallt. Vissa hade man gärna haft kvar, medans vissa är man glad att man slapp.
 
Hursom. ..... många namn är det.
 
Kvällen har jag spenderat framför tvn, utan ljud på. Tyst ... lugnt ... för att återhämta mig ..... Hoppas kunna må toppen i morgon bitti när jag vaknar. Nu har jag varit ute med hundarna på kvällspinket, så det fattas bara att borsta tänderna. Hoppas ni haft en bra dag!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0