Lördag morgon i paradiset.

Det här är ingen vanlig lördag minsann. Jag har tagit ledigt från bästa jobbet, första lördagen jag är ledig sedan i mitten av Maj. Det känns verkligen konstigt. Ni må förstå att jag har stor anledning till att ta ledigt, annars skulle jag aldrig göra det :)     Jag, hundarna, Pernilla och Mattias, Hannah och Robert, storebror Nisse och hans fru Susanne, ska samlas hos Brorsdotter Tina och hennes Jonte i Bjursele för att umgås. Vi är helt värdelösa på att träffas, så det ska bli superkul att vi äntligen hittat en helg som passar alla. Eller ... vi och vi ... det är Pernilla som styrt upp det . Tack Pernilla :)    Det är knytis och jag ska ha med mig sallad. Efter morgonpromenad med hundarna ska jag gå och handla så jag kan göra en riktigt god sallad.
 
Hundarna ligger och softar på soffan, och jag hör att det i någons mage inte är riktigt tyst. Hoppas det inte blir nån som blir dålig i kistan idag, då det blir x antal timmar i bilen.
 
Nä, bäst jag roterar igång dagen. Ha en härlig lördag alla samtliga :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0