Onsdag och arbetsveckan börjar

Igår, tisdag, mådde jag bättre. Jag mådde såpass bra att det blev två varv på elljusspåret i helt underbart solsken. Kallt, men soligt. Första varvet med Kelly, andra varvet med Paddy. Oj va älg det springer där. Jag hade Paddy i flexit hela vägen för säkerhets skull, annars skulle han ha dragit iväg på jakt.
 
Efter detta bar det iväg till Burträsk där jag hämtade ut mer medicin, samt köpte två sängbord till min Malm- säng. Jag visste att jag bara skulle rymma bordet en sida, men jag behöver ju inte på båda sidor, så det gör inget. För 100 kr spelar det ingen roll att det ena står i förrådet :)  När jag satt fast det i sängen så blev det promenad med hundarna, alla 4 den här gången. Tja, sen hände inte så mycket mer.
 
Idag är det onsdag och jag börjar jobba kl 10. Jag dricker kaffe, hundarna sover .... ska strax väcka dem för en morgonpromenad.
 
Ha en bra dag, och fyll den med nåt värt.
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0