Å hej vad det går !

Dagarna rusar fram, som vanligt. Igår var det superbra väder, så efter morgonpink (allas) så blev det morgonpromenad, efter lunch tog jag ut Kelly på gården och tränade lite :) 
 
Idag vet jag inte riktigt vilket väder det ska bli .... plusgrader nu på morgonen, ganska blåsigt och grått. Men, jag ska ju på bästa jobbet, och där inne lyser ALLTID solen :) :) :)
 
I vinter är jag med i en grupp som hyr en lokal tillsammans, där vi ska träna hundarna. Det ska bli superkul !  Däremot verkar jag ha förlagt klickern, kan för mitt liv inte fatta var jag lagt den. Den borde ju ligga inom hemmets väggar .... kan man tycka i alla fall.
 
Nä, nu ska jag fippla lite här. Ha en bra dag allihop, och fyll den med nåt värt !
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0