En rejäl spark i arslet

Tisdag morgon. Har precis varit ute med hundarna på korta rundan, nu blir det tre koppar kaffe sen är det dags för längre rundan :)    Mitt på dagen en sväng till Vårdcentralen, packar in hundarna i bilen också, så får de följa med till stan en sväng.
 
Ska fortsätta träna Sally idag, hon är kul att hålla på med. Molly badade jag i medicinska schampot igår, hon är väldigt röd nu, men det verkar inte klia så värst. Hoppas det ger sig nu när det blir lite kallare.
 
Hörrni, jag tror helt enkelt att jag behövde en spark i arslet . Nu måste jag sluta sitta och tycka synd om mig själv och helt enkelt göra nåt åt saken. Jag gnäller på att jag inte orkat träna på 5 månader .... men vad är det egentligen som stoppar mig? Jag VET ju att jag mår bra av att träna, och även om uppehåll kan vara skönt ibland, så har jag de senaste 10 åren aldrig haft ett såhär långt träningsuppehåll. Det är väl Därför det känns tungt och motigt .... för att jag inte tränar. Nej, nu får det vara nog.
 
Ha en bra dag allihop :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0