Lördagkväll.

Idag skulle det ju vara SOL, men så blev det inte. Ca 5 grader kallt, men ingen sol.
 
Efter morgonrundan blev det lite småfippel, sedan gick jag över på jobbet och fick ett fälgkors av Jonny, TACK Jonny :)    Gick hem, skiftade till vinterdäck, åkte in till stan en snabb sväng, kom hem, tog en 45 minuters promenad med Paddy och Sally, och sen en 40 minuters runda med Kelly och MOlly. Väl hemma sprättade jag en kall öl eftersom det är lördag hos mig idag.
 
Lite Tv, lite disk, lite prat i telefon .... och hips vips är det kväll. Klockan är 21 och jag känner mig helt tillfreds med att gå isäng.
 
Ut med hundarna för kvällspinket .... sen kojar jag.
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0