Oh my god .... Fredag ...

Så underbart att ta morgonrundan med hundarna när solen lyser .... hösten är här och det är sådär soligt, kallt ... lixom krispigt .... Ahhhhhh
 
 
Efter tre koppar kaffe och morgonrunda med hundarna ...
 
Så blev det att trippa iväg på jobbet. Jobba några timmar, sedan hem igen ....   Iväg till Robertsfors en sväng, en promenad runt byn med hundarna, sen iväg på jobbet igen. Ikväll hade vi pizza igen ... och herre min skapare så mycket folk .... Det går inte ens beskriva i ord hur mycket det blev. Vi gjorde 160 degklumpar ....(eller rättare sagt 160 plus 2, för det var 2 glutenfria åxå) och vet ni, de var slut redan kring halv 8 ... och vi öppnade kl 4 för hämtpizza och 5 för servering. Det var SJUKT mycket folk. Med tanke på att vi bor ca 250 pers. här så .....
 
Halv 9 fick jag gå hem .... och sen dess har jag försökt varva ner. Strax dags för sängen ... har varit ute med hundarna, så de är nöjda för kvällen .... Nu ska jag bara styra upp att borsta tänderna, krypa i pymmen och gå isäng själv.
 
Sådana här kvällar är underbart roliga, men man skulle inte orka två i sträck.   :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0