Sköna Söndag

Då var det söndag igen, eller, om vi ska vara ärliga så är det Fredag :) :) :)   ja, i MIN jobbkalender alltså. Sov till halv 9 och kände mig faktiskt riktigt utvilad. Det hade varit underbart om solen velat visa sig så att man kunnat gå ut och få lite Sol-energi ... och det verkar ju kunna bli så under måndag och tisdag, alltså under mina lediga dagar :)   På tisdag ska jag till läkaren en sväng, bara för att ta några simpla blodprov ... för att utesluta att tröttheten beror på annat än det grå vädret :)
 
Det blir varken många eller långa promenader med hundarna. Sally är den som bryr sig allra minst om regn och rusk. Hon är den som lekfullt attackerar lerpölar, vattensamlingar och gyttjediken, med samma glöd och entusiasm som ett litet barn. Plaska och leka, det är hennes melodi.
 
Jobbade lite med henne igår, ska fortsätta en stund idag innan jag går på jobbet åxå. Att gå nära med ögonkontakt, dvs fotgående, är det som står på agendan. Sitt och Ligg, känns stabilt nu.
 
 
Nej, det är väl bäst att dra på sig regnstället och ta en liten runda ändå. Sedan väntar jobbet, och där kan det hända nära nog allt möjligt roligt :) 
 
Ha en Skön Söndag !!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0