Söndag den 14:de Oktober.

Idag skulle mamma ha fyllt 69 år ifall hon levat.
Idag kände jag direkt jag klev upp att jag inte mådde hundra.
Idag bad jag Hanna och Cilla att sköta träningen, vilket de gjorde, och det är jag enormt tacksam över. Tack!
Idag var en härlig dag på jobbet, men eftersom jag var lite spak, så fick jag gå hem tidigare, tack vare underbara Solveig och Joakim. Tack!
 
Idag åkte Paddy iväg till sitt nya hem på prov, Lycka till Emme och vi hörs av snart om hur det känns.
Idag är det söndag, men för mig är det fredag.
Idag är snart slut och blir snart i morgon, och då kommer Pernilla hit.
Idag .... ikväll .... och snart är kvällen slut. Hoppas ni fyllt dagen med nåt värt
 
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Malin

Idag kommer åter imorgon och precis som idag så är imorgon fylld med miljontals möjligheter.
Kram min vän <3

2012-10-14 @ 21:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0