Svaj

Igår var jag lite svajig på jobbet, men det gick vägen ändå. Känner mig svajig nu åxå, men gick det igår så borde det väl gå idag med tänker jag.
 
Efter jobbet, en härlig promenad med hundarna upp till grustaget så att de fick springa lite (läs: mycket)
Jo, Sally var åxå med, men hon befann sig bakom mig vid tillfället :)
 
Efter promenaden som varade en timme, blev det soffläge framför tvn resten av kvällen. Nu på morgonrundan kollade jag aldrig vilken temp det var innan jag gick, men kände ju direkt jag kom ut att det sved lite i skinnet. 10 minus visade termometern. Det blir en fin dag idag också :)
 
Hörrni, det här om att uttrycka sig .... vare sig det handlar om tal eller skrift, visst är det intressant!  ÄR man så tydlig som man själv tror?  Nej, det verkar inte så. Inte ens Jag, som verkligen försöker tänka på att vara tydlig. Jag VILL att människor ska förstå vad jag menar, men bevisligen måste jag bli ÄNNU mer tydlig :)
 
DET ska jag tänka på i fortsättningen !
 
NU ska jag kamma till mig och gå på jobbet.  Ha en härlig fredag allihop! och hörrni, fyll den med nåt värt!!
 
Gomorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0